joi, 18 noiembrie 2010

Cum Sa Te Lasi De FUMAT _ - Sfaturi pentru sanatatea ta

Cum Sa Te Lasi De FUMAT _ -  Sfaturi pentru sanatatea ta
NO SMOKING !
No-smoking-area-.jpg
 
Binenteles ca o regula suplimentara pentru o sanatate buna este sa nu fumezi!

Am o prietena care a reusit recent sa se lase de fumat si m-am bucurat enorm pentru ea. Eu nu fumez, doar ma mai prosteam din cand in cand la o cafea cu prietenele, dar de cativa ani mi-am dat seama ca nu se merita nici macar atat si am renuntat total. Pur si simplu am constientizat ca nu este sanatos! Sigur mi-a fost usor ptr ca nu eram o fumatoare inraita, cred ca nici macar nu ma puteam numi fumatoare!

Voi fumati? Daca realizati ca nu e bine si chiar va doriti sa reusiti sa renuntati poate va ajuta link-urile de mai jos.

Adresele cabinetelor de consiliere antifumat

1. Cabinetul de consiliere antifumat din cadrul Institutului de Pneumologie din Bucuresti "Marius Nasta" - Soseaua Viilor nr. 90, sector 5
2. Cabinetul de consiliere antifumat din cadrul Spitalului de Pneumoftiziologie "Sf. Stefan" - Sos. Stefan cel Mare nr. 11, sector 2.
no smoking in front of me.jpg
Site-uri care te ajuta sa renunti la fumat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu